piątek, 2 stycznia 2015

11.

Bilans:
- 3 łyżki płatków owsianych, jabłko, cynamon 205 kcal
- kawa z mlekiem 80 kcal
- 2 łyżki zielonej soczewicy, marchew, jabłko, jajko 317 kcal
- activia z 3 łyżeczkami otrębów 152
754/800

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Stanowicie dla mnie przeogromne wsparcie! Kropka prosiła o kontakt, więc postanowiłam uaktywnić stare konto na gg- 5440527.
Dzisiaj umówiłam się z koleżanką, której nie widziałam bardzo długo, a znamy się praktycznie całe życie. Rozmawiałyśmy długo i czuję, że spotkanie z nią dało mi dużo pozytywnej energii. Powoli wraca mi chęć do życia po tym okropnym Sylwestrze.
Z przyjaciółkami zamierzam szczerze porozmawiać, najlepiej jak najszybciej i na neutralnym gruncie. Dobija mnie to, że one chyba nie widzą, że nie zachowały się ok. Oby spotkanie wszystko wyjaśniło.
Trzymajcie się :*

3 komentarze:

  1. Bilans bardzo ładny. Dobrze, że spotykasz się z ludźmi, a nie tylko siedzisz w domu. I mam nadzieję, że z tymi przyjaciółkami wszystko wyjaśnisz :)
    Trzymam kciuki ;*
    Tenshi Kaosu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans. Mam nadzieję, że uda Ci się z przyjaciółkami, bo każdy potrzebuje kogoś bliskiego.
    Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mieć bliskie osoby.
    Jaką Ty kawę piłaś, że to aż 80 kcal? :O

    OdpowiedzUsuń