czwartek, 15 stycznia 2015

16.

- 3 łyżki płatków jaglanych, szklanka mleka, banan
- 2 kromki chleba pełen kłos z hummusem i sałatą
- Jabłko 75
- 2 kromki chleba pełen kłos z hummusem i papryką
- Kawa z mlekiem
- musli z mlekiem
1213 kcal
Dzisiaj nastrój lepszy, chyba dzięki pogodzie, bo było naprawdę pięknie. Spotkałam się też na kawie ze znajomymi, z którymi nie widziałam się masę czasu. Nadal mam wrażenie, że jem za dużo, ale miałam dać sobie czas, więc nie mogę mieć teraz do siebie pretensji.
Moja mama mnie irytuje, naprawdę. Kocham ją, ale jak czasem coś powie, to aż nie wiem, jak zareagować.
Mam nadzieję, że u Was dobrze. Trzymajcie się! :*

5 komentarzy:

  1. Super Ci idzie ;) Na pewno nie jesz za dużo, tylko odpowiednią ilość ;)
    Muszę spróbować ten hummus, bo masz go często w jadłospisie a nawet nie wiem jak smakuje ;p

    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka wyżej dobrze mówi - odpowiednia ilość jedzenia :) a wszelakie komentarze od mamy słuchaj prawym a wypuszczaj lewym uchem :)
    Powodzenia xx
    allergictoocallories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans <3
    Taaak, dobrze wiem, co masz na myśli, mówiąc o irytującej mamie... Uwierz mi, czasem mam ten sam problem!!
    Trzymaj się, Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy... znamy to ;) Powoli się przestawiaj, jak na razie te 1200 to też nie jest źle. Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń