wtorek, 13 stycznia 2015

14.

Bilans:
- 2 łyżki płatków jaglanych, pół szklanki mleka, banan, cynamon 245 kcal
- jabłko 94 kcal
- 2 kromki chleba pełen kłos z pasztetem sojowym i papryką 190 kcal
- 2 kromki chleba pełen kłos z hummusem i sałatą 180 kcal
- kawa z mlekiem 35 kcal
- leczo wegetariańskie z tofu 250 kcal
- jogurt naturalny i 2 łyżeczki otrębów 167 kcal
1161 kcal
+ 1h wf i 1h szybkiego marszu

Ostatnio mam coraz gorszy nastrój. Nie wiem, z czego to wynika. Próbuję cieszyć się tymi drobnymi rzeczami i wierzyć w inne pierdoły, które mają trzymać mnie z dala od depresji, ale czasem się nie da. Czasem po prostu jest źle. Pozornie nieistotne rzeczy wywołują łzy, a uśmiech sprawia fizyczny ból. Jestem zmęczona sobą, tym, że nie potrafię zaakceptować siebie, że tyle czasu w życiu spędziłam nad toaletą czy wpierdalając wszystko, co wpadło mi w ręce. Jestem zmęczona tym, że nie potrafię docenić tego, co mam. Staram się pocieszyć wszystkich dookoła, a sama nie potrafię pomóc sobie, jestem żałosna.
Trzymajcie się kochane, mam nadzieję, że u Was dobrze :*

2 komentarze:

  1. Świetny bilans i ćwiczenia!
    Wiele czasu spędziłaś nie dbając o siebie, ale teraz jest inaczej - jesz same zdrowe produkty, liczysz kalorie... Jesteś na dobrej drodze, Kochana! Pamiętaj, że nigdy nie jesteś sama!
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci idzie, skąd tej nastrój? Mam nadzieję że to tylko chwilowe. Jesz zdrowo, ćwiczysz, już nigdy nie będziesz musiała akceptować siebie takiej jaką jesteś teraz, bo zmieniasz się i to najważniejsze <3
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń