sobota, 17 stycznia 2015

18.

Bilans:
- Musli z kefirem
- 2 kotlety sojowe, pieczony ziemniak, sałatka z pomidorami koktajlowymi
-Jogurt Bio
900 kcal
Dopiero wróciłam z zajęć i jestem okropnie zmeczona. Miałam w sumie kolo 1h ćwiczeń i spocilam się jak nigdy po treningu xd moje bilanse ostatnio są mniejsze, co wynika głównie z tego, że mam o wiele mniejszy apetyt. Skurczony żołądek?  Oby. Nie mogę się doczekać ważenia w poniedziałek rano, jak będę już w domu. Mam nadzieje, ze podczas tego tygodnia udało mi się schudnąc i osiągnąć kolejny cel. Trzymam za Was mocno kciuki, kochane :*

4 komentarze:

  1. Musli z kefirem brzmi bardzo smacznie, aż mam ochotę spróbować :D
    Pewnie Ci się skurczył żołądek. Ja po swoim widzę to przez to, że kiedyś, jeśli nie jadłam przez 7 h (jak do szkoły nic nie zabrałam), to na ostatniej lekcji strasznie mi burczał, a teraz nic :D nawet nie czuję głodu.
    Gratuluję bilansów i ćwiczeń, trzymam kciuki za dalsze wyniki:)
    SA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans, brawo za ćwiczenia!!
    Czekam na wyniki ważenia ;)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kicia na pewno schudłaś i na pewno osiągnęłaś cel. Najważniejsze te ćwiczenia, a to że masz mniejszą ochotę na jedzenie to może być skurczony żołądek! <3
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie faktycznie Ci się skurczył, a to zawsze dobry znak! Czekam niecierpliwie na wyniki ważenia, pewnie schudłaś, bo strasznie fajnie jesz^^
    Powodzenia trzymaj się chudziutko! :*

    OdpowiedzUsuń