poniedziałek, 22 grudnia 2014

3.

Dzisiejszy dzień był fantastyczny. Wstałam około 10 i w pełni leniwie spędziłam poranek. Potem pojechałam do sklepu, gdzie przez 4h robiłyśmy z przyjaciółką świąteczne prezenty. Dużo przy tym rozmawiałyśmy, więc czas minął niezwykle przyjemnie. Po powrocie do domu zrobiłam ćwiczenia, które wam wszystkim bardzo polecam
http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-odchudzajace/cwiczenia-spalajace-tluszcz-i-poprawiajace-metabolizm/
Są okropnie męczące i nie zrobiłam wszystkiego idealnie, ale zdecydowanie dałam z siebie wszystko.
Chyba nareszcie zaczynam czuć świąteczną atmosferę! Kupiłam już prezenty, jutro sprzątam, piekę muffinki świąteczne i dekoruję choinkę. Mam nadzieję, że moja motywacja nie osłabnie i przetrwam ten okres bez objadania się i zawalania.
Bilans:
- musli błonnikowe z mlekiem sojowym 200kcal
- kawa z mlekiem 60kcal
- soczewica, sadzone jajko i surówka z marchwi i jabłka ok.300kcal
560/1000kcal
+ 55min. ćwiczeń
Trzymajcie się! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz