środa, 31 grudnia 2014

9.

Bilans:
ś: 2 łyżki płatków owsianych, pół szklanki mleka, 2 mandarynki 186 kcal
o: leczo wegetariańskie z tofu 300 kcal
k: sałatka jarzynowa z kromką chleba pełny kłos 210 kcal
+kieliszek szampana 72 kcal
768/800
+MC leg workout+ MC ab workout

Plan na dzisiaj, na razie zjadłam śniadanie i zrobiłam ćwiczenia :) Wieczorem przyjeżdżają do mnie przyjaciółki, mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić, nie zawalę diety i nie będę ciągle myśleć o moim tłuszczu.
Kończy się rok 2014, nie wiem, czy potrafię go podsumować. Wydarzyło się wiele dobrego i złego, udało mi się wykonać kilka dużych kroków w kierunku mojego wymarzonego zawodu/ planu na przyszłość, ale jednocześnie nie zdołałam wygrać na stałe z kompulsywnym jedzeniem i bulimią.
W tym roku chcę rozpocząć wyzwanie książkowe (1 na tydzień, 52 w roku). Zamierzam też tworzyć postanowienia na miesiąc.
Postanowienia na styczeń:
- ukończyć HSGD (wszystkie dni na zielono oczywiście!)
- regularnie ćwiczyć, min. 4 razy w tygodniu
- przeczytać 5 książek

Niby mało, ale wiem, że opieranie się napadom i motywowanie do ćwiczeń nie przyjdzie mi tak łatwo. Dlatego wolę mieć na ten miesiąc 3 postanowienia, ale wszystkie wypełnić.
Życzę Wam, aby ten rok był dla Was pełen sukcesów, żebyście osiągnęły wszystkie swoje cele (nie tylko wagowe) i były szczęśliwe. Trzymajcie się :*

1 komentarz:

  1. Gratuluje pięknego bilansu oraz zaliczonego dnia.
    Trzymam kciuki żebyś spełniła wszystkie postanowienia noworoczne
    Trzymaj się i udanego sylwestra
    http://trudnadrogadoperfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń