poniedziałek, 29 grudnia 2014

7. Zmiana

Cześć kochane! Jak wiecie, planowałam przejście SPD. Jednak zdecydowałam się zmienić moje plany.
Zbliża się nowy rok i wiecie co? Chciałabym, żeby był inny niż poprzednie. Nie chcę dalej być tą smutną, aspołeczną i zakompleksioną dziewczyną. Myślę, że stać mnie na kolejny krok. Do tej pory było tak, że chudłam i tyłam naprzemiennie. Widzę, że głupotą byłoby przeprowadzanie kolejnej drastycznej diety tylko po to, by któregoś dnia rzucić się na jedzenie i płakać, wymiotować, ćwiczyć, aż w końcu znowu zacząć drastyczną dietę. Błędne koło, takie działanie nie prowadzi do niczego.
Od jutra zaczynam HSGD, a poniżej kilka dodatkowych założeń:
-nie jem po 18
-dzień wcześniej planuję co zjem następnego dnia
-w poniedziałki, wtorki i środy 45 min. ćwiczeń
-unikam słodyczy, ale zamierzam od czasu do czasu upiec coś zdrowego
 Tak poza tym zamierzam w tym roku nie robić postanowień noworocznych, tylko raczej miesięczne. Chyba w ten sposób uda mi się więcej osiągnąć :)
Jutro:
ś: 2 łyżki płatków owsianych, pół szklanki mleka z pomarańczą i cynamonem 239 kcal
2ś: banan 121 kcal
o: warzywa na parze z kaszą jaglaną 302 kcal
d: kawa z mlekiem 80kcal
k: jogurt activia z 3 łyżeczkami otrębów 152kcal
894/900kcal
+ MC legs workout +MC whole body workout

Trzymajcie się :*

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie ułożony bilans i ćwiczenia. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie Ci tak, jak to sobie zaplanowałaś.
    miłego wieczoru, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze :) oby ci się udało!

    OdpowiedzUsuń