wtorek, 30 grudnia 2014

8.

Bilans: 
ś: 2 łyżki płatków owsianych, kostka czekolady 85%, pomarańcza 291 kcal
2ś: banan 121 kcal
o: warzywa na parze z kaszą jaglaną 302 kcal
k: jogurt activia z 3 łyżeczkami otrębów 152kcal
866/900kcal
+ MC legs workout +MC whole body workout

Nie miałam mleka , więc musiałam trochę zmodyfikować bilans, ale i tak myślę, że jest dobrze :)
Dużo pracy za mną, głównie sprzątania. Za chwilę lecę do kina na trzecią część "Hobbita". Nie do końca mój gust i w dodatku nie oglądałam poprzedniej części, ale moje przyjaciółki nalegały, więc idę. Jak wrócę, to zrobię plan na jutro i przejrzę Wasze blogi. Miłego wieczoru :*

3 komentarze:

  1. Też byłam ostatnio na Hobbicie, mimo, że nie widziałam wcześniejszych części, ale przyjaciółka z chłopakiem mnie namówili i... nie podobał mi się:<
    Ładny bilans:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans.
    Hobbita nigdy nie oglądałam i jakoś mnie do tego nie ciągnie- nie mój gust.
    trzymaj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana wspaniały bilans i fajnie że ćwiczysz. Dzięki za wsparcie na moim blogu. Bardzo spodobał mi się twój i już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń